selamat datang bhs melayunye :)) .

Ahad, 24 April 2011

eyhhh , eyhh ! selamat takk jatuh lg .

eyhh , eyhhhh (!) HAHAx , senyum sokmo aku bile tgok gambar-gambar yg kami snap nieyhh :)
buadd muke buku eyhh silap ! muke tembok pulak kt ctuh .. heee . tp dengan jiwe yg kental , slumber yayaaa jek lhh snap mne-mne pon.
meyhh usya-usya pic kami....










eyhhh , eyhhhh ! Hari Gilerr-gilerr lhh :D HAHAx , geli isi perut aku ouh mgenangkan ari ini..
aku syggg korg ketat-ketat lahh :) especially : *eyra rara dan nely aww ! aww !
best sgt-sgt wehhh ! sumpah aku takk LUPE...
owwwpss (!) lupe nak bgtawu kami pergi kemane :)
mane lg tempat kami sempoii-sempoi lepak kalau bkn di SUNWAY PIRAMID.. hee ^-^
thanks sygg-sygg sekalian yg bgaikan pungguk rindukan bulan. bhaha.. takk de kne mgne lgsg (!) even tarikh nie takk lh byk duet sgt , butt (!) lunch dibelanje oleh: adeQ saye . hehe , naili qurratu'aini akmaar :)
hoiii , hoii (!) kaka ingat lagi name full kau , belom lg name bapak kau tawu ! ehee .
takk lekang mulut aku nie nak sampaikan kat korg-korg semua , Hari Ini BEST Gilerr :)
aku hangout bersame ?? rakyat dlm nie gambar nie lh , antarenye ??
:: aku sendiri :)
:: eyra rara :)
:: naili@nely/micca town..
:: apit town.
:: nadia awatif .
:: balQis dania :D
siap shopping lg budak-budak nie ouhh .. BEST gilakk lahh ;)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan