selamat datang bhs melayunye :)) .

Ahad, 13 Mac 2011

makan K.E.N.D.U.R.I rmh abamm =)

KLIK PERTAMA =D buah hati sygg.. kau selalu buad ku tsenyum =)

aktiviti ini takk dirancang oke :) . 12.o3.11
undangan ke
MAJLIS PERKAHWINAN kaka abam@hasni :)
nk tawu tuan rmhnye yg mane ?? tuuuuu . alahhh , yg tuuuu ,
si PURPLE comell tuh ! =) sblh baju pink . haaa , kn dh bgtawu yg tuuu !
takk pcye plakk . ehee .
tp bkn die yg kawen oke ,choiii nnt ! HAHA . kaka die lh .
kami cuma meriahkan keadaan jek , jd tukang sebokk . ehee ,
jumm , nyanyi sikitt utk kaka dea !
selamat , pengantin baru ... smoga . ke ank cucu , bhgiaaa..
bla..bla..blaa...
sudah sudah . kang hujan pule . ehee ,
meriah gilerr ouchh ! SUMPAH BEST .
thankss , sygg abamm ketat ketat (!)
jgn jealous guys . eheee . *prasan jek ouchh !
dpt jupe mmbe mmbe yg dh lme takk jupe ,
yelahh kn dh sume smbg study tmpt laen laen ,
syahdu jg bile dpt jupe balek .
mcm reunion kt rmh abam . ehee ,
tp ... malangnye , aku takk dpt jupe sume .
sbb , ehee . aku agk tlewat . alaahh (!) sikit jek .
mse aku dtg , ade yg dh bla ..
kuangg assam lorhh dorg neh .
aku dh excited btoll nk jupe . HAHA !
rindu zmn sekola rndh , geng gilerr gilerrr .
huuu~ ='(
dak2 , ramai jg yg aku tgok dh brubh ,
mak'aiyhh . ade yg makin debab ouhhh .
gilerr gilerrr COMELL (!) bhaha...
makan ape jek kt ctuhh ???
BEST , dlayan bgaikn pngtin . ehee . *pasan ! nympah makk aww*
mkn , NASI lh yg pnting . LAUK ? aym rempah ,
dging kari . ape tahh lg~ ehee . LUPE !
tp mmg layan abes lh , aku melahap ... HAHA !

hikayat kami berkawan~

KLIK KE-2

KLIK KE-3

KLIK KE-4

KLIK KE-5

KLIK KE-6

KLIK KE-7

KLIK KE-8

KLIK TERAKHIR ;D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan